czwartek, 25 sierpnia 2011

Paaski.

bluzka- New Look £5
spodenki- Zara 79,99 zł
buty- Converse 279 zł
torba- Peackoks £15

Była dziś piękna pogoda, przynajmniej do po południa. Zupełnie nie pomyślałam żeby zaopatrzyć się w kalosze i parasol. Na spacer po parku Ujazdowskim wybrałam sobie krótkie, dżinsowe spodenki oraz bluzkę w niebieskie paski.
Uznałam, że najwygodniej będzie mi w trampkach, które bardzo lubię. Kartę miejską i legitymacje schowałam do brązowej torebki kupionej w brytyjskim sklepie Peackoks. Wszystko układało się pięknie dopóki nie zaczął padać deszcz. :)



6 komentarzy:

  1. ślicznie!
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, tak luźno i spacerowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, ale zdjęcia mogłyby być większe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny set. strasznie podoba mi się twoja bluzka w paski :)
    ./http://sylwiafijolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny zestaw! podoba mi sie bluzka,wlasnie takiej szukam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń