poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Cukierek.

Bluzka: Solar 99 zł
Spodenki: Zara 69 zł
Torebka: Venezia 450 zł
Opaska: Accessorize 39 zł

Lekki słodki zestaw. Mała sesja na koniec dnia :)
Ten weekend był naprawdę goorący. Ja spędzałam go na działce. Zostawiłam telefon oraz inne ważne rzeczy w domu i w końcu odpoczęłam od szarej rzeczywistości. Prawda, ostatnio nie najlepiej mi się wiedzie ale dobrze, że chociaż mam w miarę ciekawe pomysły na ubiór, a wy co sądzicie?

Na koniec jeszcze dobra piosenka znaleziona przez Wikę
ehttp://www.youtube.com/watch?v=SDTZ7iX4vTQ&ob=av3e                                                





6 komentarzy:

  1. Fajny zestaw :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja z chęcią porobiłabym Ci zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny dziewczęcy zestawik!! Obserwuje:)
    Zapraszam do obserwacji mojego blogu:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń