sobota, 27 sierpnia 2011

Lekko i przyjemnie.

Sweterek- Zara 99 zł
spódniczka- Zara 79.99 zł
torba- sh ok. 20 zł
buty- Ryłko 150 zł

Ostatnio jakoś nie układa mi się życie, a do tego jeszcze włosy.
Mam coraz gorszy nastrój i wszystko mnie wkurza.
Nie chce mi się iść do szkoły, nie chce mi się nawet kupować książek. Te wakacje nie były najlepszymi, w sumie były najgorsze ze wszystkich. Chętnie wyjechałabym do jakiegoś ciepłego kraju i została tam tak długo aż uda mi się wszystko poukładać. Spacery po warszawskiej Starówce z najlepsza przyjaciółką to coś co bardzo lubię. Mogę wtedy o wszystkim zapomnieć. Oby rok szkolny zleciał mi tak szybko jak wakacje.



5 komentarzy:

  1. ślicznie - bardzo mi się podoba stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja!
    Jakbyś miała czas, zapraszam do siebie:
    http://ourcolourfulword.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i swietne stylizacje;) obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Starówka faktycznie ma w sobie coś takiego, co pozwala ukoić myśli. Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń